Idag var det biljettsläpp till The Killers spelning i Köpenhamn i November. Biljetterna gick åt snabbt men som tur var så fick jag tag på en. Så nu är jag glad. Har lyssnat en del på deras nya album. Och det är rätt okej. "When you were young" är ändå en av årets bästa låtar. Köpte även biljett till Babyshambles spelning på KB. Så nu är jag ännu gladare.
Detta ser jag fram emot i höst:
Essex Green + Camera Obscura - KB 7/10
Mando Diao - KB 11/10
Hidden Cameras - Mejeriet 21/10
Fibes, Oh Fibes - KB 27/10
The Killers - Vega 1/11
Babyshambles - KB 7/11
Junior Boys - Inkonst 8/11
The Kooks - Kb 25/11
03 oktober, 2006
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)