11 juli, 2006

Festivalsommar

Jag har smått abstinens efter musikfestivaler. Roskilde var fantastiskt. Och dagen efter var det Accelerator, och i fredags jobbade jag på SheMusic-festivalen här i Malmö.

Men nu saknar jag att kunna gå på massa konserter varje dag och höra massor med bra musik och träffa massa glada människor.

Nu får jag se fram emot Möllevångsfestivalen och Malmöfestivalen. Är riktigt sugen på Emmabodafestivalen också.

Inga kommentarer: