1. Muse. Ja det är riktigt bra.
2. Camera Obscura har släppt nytt album. Ska bli kul att se dem på Emmabodafestivalen.
3. Thom Yorke. Radiohead är ett av mina favoritband och The Eraser är Tom Yorkes första soloalbum.
4. The Zutons. Är svag för band från england som spelar indierock men detta är inte några av mina favoriter.
4. The Rakes. Det här albumet från förra året är riktigt bra.
6. Ed Harcourt. Har egentligen inte lyssnat på Ed Harcourt men han har ju släppt ett nytt album precis.
6. The Stills. Ett band från Kanada som har släppt ett nytt album.
8. Boy Kill Boy. Jag gillar det faktiskt.
8. The Raconteurs. Det var speciellt att se Jack White på Acceleratorfestivalen. Och Steady as she goes är ett av årets bästa låtar. Fast de andra låtarna är inte så mycket att ha.
10. Mates of State. Deras nya album har jag sett fram emot.
02 augusti, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar