08 november, 2006

The Killers var verkligen helt grymma

Det var verkligen värt pengarna och besväret med att själv åka till Köpenhamn och inte komma hem förrän vid halv fem på morgonen. Jag har lyssnat en hel del på nya albumet, och tycker faktiskt nästan att det är lika bra som deras förra.

Spelningen med Babyshambles som skulle vara igår har blivit framflyttad några veckor. Vi får väl se om den blir av överhuvudtaget. Jag vågar inte hoppas för mycket.

Ikväll är det iallafall Junior Boys på Inkonst som gäller. Såg dem på Arvikafestivalen för några år sedan. Jag hade då inte hört talas om dem men de var riktigt bra. Och nu har de ju precis släppt en ny skiva så det ska bli riktigt kul att få se dem igen.

Inga kommentarer: