10 november, 2006

Last.fm blir verkligen bara bättre och bättre.

Nu kan man lägga in vilka konserter man har tänkt gå på och se vilka andra som också tänkte gå. Sen kan man bli rekommenderad konserter beroende på sin musiksmak. Nu såg jag t.ex. att Guillemots spelar i Köpenhamn om några veckor. P3 Live sände i måndags deras spelning från Hultsfred i somras, och jag har redan lyssnat på den flera gånger. Jag såg dem i London i somras men skulle gärna se dem en gång till. De är verkligen värda att se live.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den där Guillemotsspelningen tillhör mina topp 3 från årets Hultsfred. Vi var dock inte så många som var där... Men att se dem live var betydligt roligare än att höra P3 Live-inspelningen i efterhand, de ser ju verkligen inte ut som andra band. Allra roligast var att se basistflickan, jag rodnar nästan när jag tänker på det..