24 januari, 2007

Magic Numbers på KB

Nu har jag varit på årets första konsert. En slutsåld konsert med Magic Numbers på KB. Det var en helt underbar spelning, jag gick därifrån helt lycklig. De skulle ha kommit till Emmabodafestivalen i somras men de kom inte iväg från England p.g.a. terrohot eller vad det nu var.

Ass, som var uppvärmare var jag lite nyfiken på innan. Jag skulle egentligen sett en spelning med honom förra veckan men jag kom aldrig iväg. Tyvärr var det ganska svårt att höra hans lågmälda musik i ett fullpackat KB. Tydligen så finns det en till chans att se honom, 4 februari på Metro.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hittade precis hit från last.fm. Var även jag och såg Magic Numbers, var inte tänkt så från början men fick för mig samma dag att jag skulle dit och det ångrar jag inte!
Du verkar vara ett orakel på ny musik. Perfekt, låt tipsen flöda!