10 april, 2007

Jury till Svensktoppen

Jag har blivit utvald att rösta fram Svensktoppen i fyra veckor. Jag har inte lyssnat på svensktoppen sen jag var liten men eftersom jag älskar musiklistor så känns det jättekul. Jag vet inte hur många som får rösta varje vecka men det kan inte vara många eftersom det är första gången jag blir utvald.

Svensktoppen är dock helt sjuk på så sätt att låtar kan klara av att hålla sig på lista i flera år. Just nu har "Du är min man" med BAO och Helen Sjöholm varit med i 144 veckor. Det är faktiskt helt sjuk, och låten är ju inte ens bra. Själv röstade jag på Måns, Säkert och Laleh.

Inga kommentarer: