11 april, 2007

Berätta det för Lina (om du törst)

Martin Westerstrand som tidigare sjöng i bandet LOK har nu ett nytt band. De kallar sig för Lillasyster och det är egentligen ingen musik jag lyssnar på. Metal är inget för mig. Men jag tycker att det är ganska kul eftersom det är min kusin Lina som de sjunger om i låten "Berätta det för Lina". Hon är nämligen tillsammans med Martin.

Inga kommentarer: