Arctic Monkeys
Så har de släppt sitt andra album, Favorite Worst Nightmare. Jag giller verkligen Arctic Monkeys, och även den här skivan låter väldigt mycket Arctic Monkeys. De kommer till Roskilde och även om de inte är speciellt imponerade live så kommer jag definitivt se dem.
Maximo Park
Deras debutalbum kom 2005. Jag har sett fram emot deras nya album.
Andrew Bird
Jag har inte hört talas om Andrew Bird förrän jag läste om honom i senaste Sonic. Men jag var tvungen att köpa albumet.
The Domus
Kommer inte ihåg hur jag först hörde talas om The Domus, men jag blev tillräckligt nyfiken på dem sa att jag skaffade albumet.
Good Shoes
Nytt band från England.
Bright Eyes
Ett nytt album från Bright Eyes och det är riktigt bra.
Midlake
Jag såg Midlake på KB för några veckor sedan. Nu hade jag lyssnat in mig betydligt bättre på deras skiva än förra gången jag såg dem på Emmaboda så det var riktigt kul att se dem. Många otroligt bra låtar har de gjort.
14 maj, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar