14 mars, 2006

Danko Jones

Jag sitter och lyssnar in mig på Danko Jones nya album. Det är rätt bra faktiskt. Jag ska nämligen se dem på lördag. Det är egentligen min pojkvän som vill se dem och jag brukar sällan banga för en konsert ifall någon frågar. Min pojkvän är inte speciellt road av att gå på konserter även om han lyssnar mycket på musik. Fast när han frågade ifall jag ville följa med på Danko Jones så var jag först tveksam. Jag är inte så förtjust i deras musik även om det finns låtar som är bra. Men nu ser jag fram emot det. Det kan bli kul att gå på en konsert med honom som han verkligen vill gå på.

Inga kommentarer: