Jag har fått en ny favorit. En japan som är en hejare på samplingar. Handsomeboy technique kallar han sig och han var på besök i Sverige förra veckan och jag var och lyssnade på honom på KB. Han släppte ett album förra året "Adelie Land" som är riktigt bra. Och då menar jag verkligen riktigt bra.
På KB spelade även Dub Sweden som precis har släppt ett nytt album. Det var tydligen första gången de spelade de nya låtarna live och det märktes att de var lite nervösa. De gjorde inget större intryck på mig och jag känner inte någon större längtan att lyssna på det nya albumet heller.
27 mars, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar