14 mars, 2006

Första banden till Popaganda

Idag släpptes äntligen de första banden till Popaganda och det ser jättebra ut. Jag skulle vilja se dem alla. Så idag köpte jag tågbiljett till Stockholm. Jag hade ju inte behövt vänta på de första banden eftersom jag egentligen visste att det kommer vara värt att åka dit.

För vad sägs om:

David & The Citizens
Final Fantasy
Frida Hyvönen
Hello Saferide
Hets
Kalle J
Language of Flowers
Le Sport
Loney, Dear
Mr Suitcase
Pascal
Shout out Louds
Sophie Rimheden
The Embassy
The Kid
Unarmed Enemies

och detta är bara början...

Inga kommentarer: