Det är några intressanta spelningar i vår som jag gärna vill gå på.
Fine Arts Showcase 6/4 på Inkonst
The Embassy 13/4 på KB
Infadels + Irene 14/4 på KB
The Concretes 14/4 på Mejeriet
Andreas Mattsson 19/4 på KB
The Whitest Boy Alive + Sci-fi Skåne + Le sport 21/4 på KB
Radie Dept + Envelopes 21/4 på Mejeriet
Hell on Wheels + Vapnet + Taxi Taxi 28/4 på Mejeriet
Radio Dept 30/4 på KB
Josh Rouse 11/5 på KB
Belle & Sebastian 13/5 på KB är tyvärr slutsålt
Sedan har vi ju en konsert den 14/5 med Studentkören Kaj som jag själv är med i.
27 mars, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Nej det verkar som jag får gå själv. Men det skulle ju vara jättekul om vi kunde träffas där.
Skicka en kommentar