12 maj, 2006
Snart är det dags för Popaganda
Nu verkar de flesta banden till Popaganda vara klara. Och det ser verkligen ut som det kommer bli en toppenfestival. Mest ser jag fram emot att få se Final Fantasy, David & the Citizens, Le Sport, The Embassy, Henrik Berggren, C.Aarmé, Hets, The Concretes och The Whitest Boy Alive. Och så klart Mew. Äntligen kommer jag att få se dem.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Hade varit himla trevligt åka till popaganda faktiskt. Många bra band. Hade gärna sett Mew igen för de var riktigt bra när jag såg dem på Roskilde för något år sedan.
Skicka en kommentar