Detta såg jag den andra dagen av Popaganda:
Lonely, Dear
Jag trodde inte att jag hade hört dem förut men kände igen några av låtarna.
Lo-Fi-Fnk
Svårt att stå still
David & the Citizens
Jag har sett David själv förut men aldrig hela bandet
New Young Pony Club
Musik från London. Jag älskar London, åker dit imorgon.
Frida Hyvönen
Har lite svårt för henne.
The Embassy
Har velat se dem ett tag nu och jag gillar deras senaste skiva.
Le Sport
Sist på kvällen och det var verkligen fest när de spelade Tell no one about tonight.
29 maj, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
För det första måste jag berömma din musiksmak. Helt i min smak. Trevlig blogg dessutom.
Men du har stavat fel på Loney, dear. De har inget "l" i namnet, som man lätt kan tro.
Nu börjar man så smått ångra att man missade Popaganda också...
Skicka en kommentar