Jag har varit ganska dålig den sista tiden på att lyssna på ny musik. Men en resa till London gjorde nog sitt. Detta lyssnade jag på när jag var hemma förra veckan. Det är dock inte representativt eftersom den mesta musiken lyssnar jag på i mp3 spelaren eller på jobbet.
TV on the radio har släppt nytt album. Det förra som kom 2004 gillade jag och bara efter några lyssningar så tror jag att denna skiva kommer bli en av mina favoriter i sommar.
Dirty Pretty Things och Radio 4 är helt nya bekantskaper för mig och dessa band har släppt album detta året.
Panic! At the Disco verkar även vara stora i England för tillfället.
1990s är ett annat band från England som jag definitivt tänker hålla koll på.
12 juni, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar