14 januari, 2007

Lyssnat på vecka 2

The Shins (70 plays)
Jag älskar verkligen deras nya album. Skulle man räkna med alla lyssningar i mp3-spelaren skulle det bli minst det dubbla. "Phantom Lamb" är den bästa låten jag hört på väldigt länge.

The Arcade Fire (17 plays)
Tills deras nya album släpps får jag nöja mig med att lyssna till deras förra album. Imorgon släpps biljetterna till konserten på Vega i mars. Tror jag köper en biljett, fast jag inte riktigt har råd just nu.

Duels (16 plays)
Finns många bra låtar på deras album.

Islands (13 plays)
Jag förstår inte varför jag inte har lyssnat på Islands tidigare. Och jag ångrar att jag inte såg dem på Accelerator i somras.

Gwen Stefani (13 plays)
Hon är ju hur cool som helst.

The magic Numbers (13 plays)
Jag ska se Magic Numbers den 23:e januari.

1 kommentar:

Mike sa...

Good stuff - Shins, Arcade Fire, and Sufjan Stevens are awesome. And so are Annuals - I saw em live a little while back - they were really cool!