11 februari, 2007

27#11

I fredags spelade 27#11 på Panora i Malmö. Det är Thomas Öbergs nya projekt. Elektronisk musik och han sjunger på engelska denna gången. Jag hade glömt bort att de skulle spela så det blev en glad överraskning när jag kom till klubben. Jag hade hört några låtar innan på Myspace och gillar det verkligen.

Inga kommentarer: