En av filmerna som visas såg jag för några veckor sedan i Köpenhamn. Det var en dokumentär om Leonard Cohen, I'm your man. Jag har aldrig lyssnat på honom, men i filmen fanns även Rufus Wainwright, Nick Cave, Antony Hegarty och Jarvis Cocker som tolkade några av hans låtar.
Jag ska definitivt se "Glastonbury" från 2006. Och sen är jag nyfiken på att se filmen "What is Indie?" med efterföljande paneldiskussion.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar