Imorgon börjar det främsta spektaklet i Sverige inom musik. Det handlar om melodifestivalen och jag kollar såklart. Nuförtiden är det svårt att missa det. Men man kan undra hur många år till man står ut med att det pågår i sex lördagar i rad.
Utan att ha hört någon av låtarna tror jag att dessa tio kommer till final:
Anna Book
Uno Svenningsson & Irma Schultz Keller
Jimmy Jansson
The Ark
Magnus Carlsson
Sebastian
Nanne
Magnus Uggla
After Dark
Andreas Johnsson
Fast jag skulle gärna vilja se Addis Black Widow, Regina Lund och Caroline af Ugglas i final.
02 februari, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Nu har jag oxå en musikblogg!
http://rakollo.blogspot.com/
/Sandra
Skicka en kommentar