02 augusti, 2006

Emmaboda

Jag åker alltså till emmabodafestivalen nästa vecka. Jag kommer jobba en hel del där men det gör inte så mycket. Jag åker dit själv och har fått hyfsade tider så det är inte så mycket som jag missar. Dock så missar jag Magic Numbers. Fast får ju se Midlake, Sibiria, José Gonzalez, Most valuable players, The whitest boy alive, Band of Horses, Euros Childs, White Rose Movement, Chicks on Speed, Taxi taxi, Camera Obscura, Tralala, David & the Citizens.

Flera kommenterar att jag kanske är för gammal för att åka på festivaler. Roskilde är en sak, det kan man aldrig bli för gammal för men på andra festivaler som emmaboda känner man sig gammal om man är över 20. Fast är det bra musik så är det. Och det vill jag aldrig bli för gammal för.

Inga kommentarer: