1. Guillemots. Det har lyssnats mycket på Guillemots senaste tiden.
2. The Automatic
3. TV on the radio. Playhouses är ett av årets bästa låtar.
4. The Kooks. Deras album "inside in/inside out" från i år har fått väldigt dålig kritik. Jag förstår det inte för jag tycker att det är riktigt bra.
5. Kashmir. Jag missade Kashmir när de spelade på Roskildefestivalen. Ångrar det lite eftersom jag gillar danska band.
5. I'm from Barcelona. Det är väl ett band som man har tröttnat på.
7. Pet shop Boys
7. Muse
7. Dirty Pretty Things. "Waterloo to anywhere" är ett av årets bästa album enligt mig.
10. Tom Yorke
10. Carpark North. Ett band som jag upptäckte via last.fm Neighbour radio. Fast det var egentligen bara en låt som var bra, Human.
02 augusti, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar