Hade mitt halvtidsseminarium i doktorandutbildningen idag. Så nu är jag halvvägs till doktor! Men ändå hade jag tid att vara ute flera kvällar förra veckan. Förutom spelningen med Magic Numbers var jag även på en spelning med två sångerskor som jag verkligen vill rekommendera. Steso Songs har jag sett två gånger tidigare men det var nog två år sedan sist. Och jag har verkligen fastnar för hennes nya låt "The worse" som jag hoppas att jag snart hör på p3.
Jag såg även Bobby Baby. Lyssna på den underbara låten "In ten years from now".
I torsdags var jag iväg till Köpenhamn. Såg Fratellis som enligt mig gjorde ett av förra årets bästa album. Grym spelning också för den delen.
30 januari, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Gillar verkligen Fratellis. Och Martial Arts är oxå fantastiskt bra. Glasgow fortsätter att leverera.
/Sandra
The Fratellis er da meget fede!
Skicka en kommentar