Apples in Stereo
Efter att ha hört några fåtal låtar från deras nya album och efter att ha läst recensionen i The Cricket var jag tvungen att skaffa hela albumet.
The Arcade Fire
Nu är det inte många veckor kvar tills jag ska se dem i Köpenhamn.
Mika
Först var jag lite skeptisk till Mika, men efter att ha lyssnat på hans album var jag fast. Jag har dessutom insett att jag är svag för falsett. Jag skulle gärna se honom i Köpenhamn om en månad.
Loney, Dear
Deras nya skiva, Loney, Noir, som jag ännu inte har lyssnat på har getts ut på samma skivbolag som The Shins i USA. Jag såg dem förra året på Popaganda och hoppas att de spelar här i Sverige någongång i framtiden. Popaganda, den underbara gratisfestivalen på universitetsområdet i Stockholm, som har varit ett av årets höjdpunkter kommer inte bli av detta året. Den kanske aldrig mer blir av. Jag är faktiskt riktigt besviken.
05 mars, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar