14 mars, 2007

Dessa killar från Idol...

Det finns några saker som jag tänker säga utan att skämmas. För det första att jag älskar låten "Tokyo" med Danny, han från Idol 2006. Förra säsongen av Idol var den första jag följde och herregud vad jobbigt det var när Danny röstades ut. Det är ingen överraskning att han nu har fått skivkontrakt och släppt sin första singel,Tokyo, som är hur bra som helst. Gaydisco när den är som bäst. Det är betydligt roligare än tråk-rock med Eric eller Markus.

Jag älskar Melodifestivalen. Speciellt i år med Kristian Luuk som programledare. Och efter att varken Magnus Uggla ellerMagnus Carlsson gick till final, var Måns Zelmerlöw min favorit i finalen. Ännu en sångare från Idol. Men jag kan inte rå för att jag inte kan sluta lyssna på han låt "Cara mia".

Inga kommentarer: