Kaiser Chiefs - Yours truly angry mob
Så har äntligen uppföljaren till deras debutalbum "Employment" släppts. Jag älskade verkligen deras förra album. Och efter att ha lyssna några gånger är jag inte besviken. Det är ändå ett gott tecken att man vill lyssna på skivan om och om igen.
The Kooks
Som sagt så gjorde The Kooks förra årets partyplatta.
Modest Mouse - We were dead before the ship even sank
Detta album har jag sett fram emot en tag nu. Specielt efter att ha hört "Dashboard" som är en av de bästa låtarna jag har hört i år.
The Arcade Fire
Deras nya album blir faktiskt bara bättre och bättre. Det kan bli hur bra som helst.
The Libertines
Om jag tänker efter skulle jag nog kunna säga att Libertines är mitt favoritband.
05 mars, 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar