07 mars, 2007
Nya släpp till Arvikafestivalen
Jag har redan nu bestämt mig för att åka till Arvikafestivalen i sommar. Patick Wolf har varit klar ett tag och jag skulle kunna åka dit bara för att få se honom. Men nu släpper de namn som Bloc Party och Mates of States och jag känner att jag inte har något annat val än att åka dit i sommar. Jag har varit där totalt fem gånger om jag minns rätt, dock ej förra året.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar