02 februari, 2006

Howard Jones

Det var riktigt kul att höra Howard Jones på P3 live igår. Det var länge sedan jag hörde honom och han håller tydligen fortfarande på.

Jag lyssnade mycket på honom när jag hade min 80-tals period någon gång på 90-talet. Och "What is love" är ju fortfarande riktigt bra.

Inga kommentarer: