17 februari, 2006

Planer inför sommaren...

Jag ska försöka spara pengar inför sommaren. Det är tråkigt men nödvändigt eftersom jag vill kunna göra roliga saker när jag är ledig. Jag är doktorand och då har man inte mycket pengar. Iallafall inte jag.

I sommar har jag planerat följande:
Popaganda i Stockholm (25-27 maj)
Gratisfestival men mycket bra musik som jag tyvärr missade förra året men den här gången ska jag dit.
Roskildefestivalen
Jag har aldrig varit där men det här året skulle inget få stoppa mig. Min kusin ska gifta sig på lördagen under Roskildefestivalen. Men det är i Malmö så jag hoppas kunna göra en liten utflykt under några timmar för att sedan komma tillbaka till festivalen. Mamma blev inte glad på mig när jag sa det. Men det måste gå.
Malmöfestivalen
Jag gillar verkligen Malmöfestivalen och det brukar vara många bra artister som spelar. Och mycket god mat.

Inga kommentarer: