Så har det varit Brit Awards. Och mina favoriter Kaiser Chiefs fick tre priser!
British Rock Act
British Live Act
British Group
De har ju enligt mig gjort förra årets bästa album. De spelar i Köpenhamn om en månad och jag vet inte om jag ska dit. Jag har inte den bästa ekonomin och jag tror ingen skulle följa med för jag känner ingen annan som lyssnar på dem, men som sagt de ska ju vara grymma live. Det finns fortfarande biljetter kvar så vi får väl se.
17 februari, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar