Jag köpte några skivor. Efter spelningarna förra veckan. Det är ganska ovanligt av mig. Köper jag skivor brukar det vara på rea. Nu kostade de ju bara 100 kronor styck så det var ju som rea men ända. Detta var ändå hyfsat nya skivor.
Montt Mardié
Eskju Divine
El perro del mar
Sibiria
Jag skulle ha kunnat köpa resten av skivorna som såldes. Men jag kunde inte med att ta mer än fyra stycken. Ångrar mig lite nu. They live by night som också spelade lät bitvis ganska bra så jag är lite nyfiken på deras ep. Och Three is a crowd har jag lyssnat mycket på så den skivan borde jag ju ha själv.
Men jag har ju inte den bästa ekonomin så det räckte nog med skivinköp för min del.
02 februari, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar