Senast i raden är Patrick Wolf. Jag behövde bara höra en låt så var jag fast. Han har släppt två album: "Lychantrophy" (2003) Och "Wind in wires" (2005). Och det är just hans andra album som jag den senaste tiden har lyssnat massor på och det är så himla bra.
Bästa låtar:
The libertine
Teignmouth
The Railwayhouse
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar