02 februari, 2006

Belle & Sebastian

Idag har jag haft Belle & Sebastian maraton. Lyssnat på alla deras skivor (tror jag iallafall) i sträck. De släpper ju snart en ny skiva. Fast den har jag redan lyssnat på ett bra tag nu. Och jag gillar den faktiskt. "Funny little frog" kan man lyssna på hur mycket som helst på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja belle and sebastians nya skiva är faktiskt rätt bra. Har lyssnat på den till och från jobb i ipoden sista dagarna. Fin liten vän :)