Jag är en 26-årig tjej från Malmö.
Min blogg kommer att handla om konserter jag går på, musik jag lyssnar på och annat som har med musik att göra.
02 februari, 2006
Belle & Sebastian
Idag har jag haft Belle & Sebastian maraton. Lyssnat på alla deras skivor (tror jag iallafall) i sträck. De släpper ju snart en ny skiva. Fast den har jag redan lyssnat på ett bra tag nu. Och jag gillar den faktiskt. "Funny little frog" kan man lyssna på hur mycket som helst på.
1 kommentar:
Anonym
sa...
Ja belle and sebastians nya skiva är faktiskt rätt bra. Har lyssnat på den till och från jobb i ipoden sista dagarna. Fin liten vän :)
1 kommentar:
Ja belle and sebastians nya skiva är faktiskt rätt bra. Har lyssnat på den till och från jobb i ipoden sista dagarna. Fin liten vän :)
Skicka en kommentar