Ibland önskar jag att jag hade bott i England. Den 15 februari är det Brit Awards och jag har röstat. Det är så många bra band som är nominerade så det är svårt att välja. T.ex. i kategorin bästa grupp är de nominerade: Coldplay – Franz Ferdinand – Gorillaz – Hard-Fi – Kaiser Chiefs.
Fast skulle jag bo i London skulle jag nog bli ruinerad. Det skulle vara alldeles för många spelningar som jag var tvungen att gå på.
24 januari, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Man skulle kunna tro att man blir ruinerad av att bo i London (eller som jag i narheten av), men grejen ar att man inte ens hinner blinka forran en konsert man vill ga pa saljer s lut. Det bor for mycket manniskor i London, och valdigt manga har (tyvarr?) bra musiksmak.
Skicka en kommentar