03 januari, 2006

Jag har äntligen en egen mp3-spelare.

Jag hade önskat mig en i julklapp så jag valde att vänta med att köpa en tills efter jul ifall jag skulle få någon. Men det fick jag inte.

Så nu har jag äntligen en egen mp3-spelare och kan sitta på jobbet och lyssna på vilken musik jag vill.

Inga kommentarer: