Jag var och såg Montt Mardié och Sofie Rimheden i fredags. Jag har lyssnat en hel del på Montt Mardiés skiva ”Drama” den senaste tiden. Han heter egentligen David Pagmar och kommer från Värmdö. Han stod där ensam på scenen med sin gitarr och jag kunde inte annat än att tycka om det jag såg och hörde.
Sofie Rimheden upptäckte jag efter att min förra pojkvän hade suttit bredvid henne på tåget ner från Malmö. Hon spelar elektropop men jag har inte direkt lyssnat på henne men dansvänligt var det i alla fall.
08 januari, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar