Jag gick igenom vilka spelningar jag vill se den närmaste tiden. Det blev ganska många.
Sophie Rimheden och Montt Mardié 6/1 (KB)
Sandy Mouche och Kristian Anttila 13/1 (KB)
Suburban kids with biblical namnes 20/1 (KB)
Serena-Maneesh 25/1 (Mejeriet)
Montt Mardié + Like Honey + Eskju Divine + They live by night 26/1 (Mejeriet)
Sibiria + Rough Bunnies + Strip Squad 31/1 (Mejeriet)
Johnossi + Kristian Anttila + Dr. Dunbars Medicine Band 3/2 (Mejeriet)
Editors 15/2 (KB)
Le sport + Sandy Mouche 17/2 (Tivoli)
Comet Gain 18/2 (KB)
Death Cab For Cutie ska spela på kb i februari men det är tyvärr slutsålt. Synd. Borde tänkt på att det skulle vara populärt och köpt biljetter tidigare.
Som tur var så är det många konserter som inte är speciellt dyra. Många kostar inte ens 100 kronor.
03 januari, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Fan, vad jag hatar dig just nu. Jävla Malmölyx ;)
Skicka en kommentar