Pet shop boys är enligt mig ett av världens bästa band även om de var bäst på 80-talet så idag satt jag och gjorde min egen samlingsskiva med deras bästa låtar.
Can you forgive her?
West end girls
Liberation
Opportunities (Let’s make lots of money)
Love comes quickly
Paninaro
It’s a sin
Suburbia
What have I done to deserve this
Yesterday, when I was mad
Rent
Domino dancing
Left to my own devices
Go west
So hard
Being boring
Jealousy
Was it worth it?
08 januari, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar