Fatta att jag blev glad när jag läste en recension av The Subways skiva "Young for eternity".
10 av 10 fick den. Äntligen någon som har förstått hur bra den faktiskt är. Jag kanske inte skulle ge den 10 men nästan.
26 januari, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar