Jag tyckte att det var på tiden att jag bytte ringsignal på mobilen. Jag hade haft min förra i säkert ett halvår (Killers med ”Somebody told me” för övrigt). Efter att ha suttit och lyssnat igenom alla låtar jag kunde tänka mig (vilket säkert tog en timme) fastnade jag till slut för ”Fuck Forever” med Babyshambles. Det är ganska knepigt med ringsignaler. Bara för att en låt är bra behöver det ju inte innebära att den fortfarande är bra när den omvandlas till en polyfon ringsignal.
Nu väntar jag bara på att någon ska ringa till mig så att jag kan höra hur den låter igen.
10 januari, 2006
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Var hittade du den låten som ringsignal? Har letat halvt ihjäl mig efetr den!! Den är så bra :D
Skicka en kommentar